Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Έτσι σε θέλω αγορίνα μου Μπένι…


Έτσι σε θέλω αγορίνα μου Μπένι…

Έτσι σε θέλω αγορίνα μου Μπένι…
Νέα αποκαλυπτική συνομιλία ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Αυτή τη φορά, δεν συνομιλούν κάποιοι από τους γνωστούς του κυκλώματος των στημένων παιχνιδιών, αλλά δύο μέχρι στιγμής άγνωστοι, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα ψευδώνυμα ΓΑΠ και Μπένι. Απολαύστε τους:
ΓΑΠ: Έλα τι έγινε, τους έψησες αυτούς τους μ@λ@κες που απειλούν ότι θα τα τινάξουν όλα στον αέρα;
Μπένι: Μην ακούς… Έχουν και αυτοί τον καημό τους…
ΓΑΠ: Ποιον καημό; Ποιος τους πείραξε και με πρίζουν; Αφού τους είπα ότι πρέπει να τελειώσει η δουλειά.
Μπένι: Ο φίλος σου ο Παπακ, είχε ψηλά τον αμανέ. Έκανε ότι γούσταρε και τους έγραφε στα απαυτά του. Και μετά, άντε να πάνε αυτοί στα χωριά τους, να τους φάνε τα χουλιγκάνια. Δεν τα είδες πως κάνουν; Δεν βλέπεις πως δεν ξεκουμποίζονται από το Σύνταγμα;
ΓΑΠ: Ωραία, αλλά τον κυνήγησα. Δεν τον κυνήγησα;
Μπένι: Αυτοί θέλανε να του σκάσεις πέντε σκαμπίλια στα πόδια και εσύ, απλά τον έβαλες σε άλλο, μικρότερο πόστο.
ΓΑΠ: Δεν ξέρουν αυτοί τις υπηρεσίες που προσέφερε ο Παπακ. Δεν μπορώ να τον γράψω με τη μια στα αρ…..α μου… Κοίτα να τους ψήσεις γιατί οι απέξω τα έχουν πάρει στο κρανίο.
Μπένι: Ότι μπορώ κάνω. Δεν είμαι δα και ο Μπέος… Θέλει μασάζ, πολύ μασάζ…
ΓΑΠ: Γι αυτό σε πήρα στο πλάι μου αγορίνα μου… Τώρα είμαστε ένα- που είπε και ο Μπέος στον Σοφοκλή. Και για τα καλά και για τα κακά. Μην σκεφτείς να μου κάνεις καμιά στραβή…
Μπένι: Θα σου απαντήσω όπως ο Σοφοκλής: Έχω συμβόλαιο… Δεν είδες τι τους έκανα τις χαμούρες τους μικρομεσαίους με τις πρώτες αποφάσεις που πήρα; Τους τάχωσα στα μούτρα και από πάνω τους είπα ότι μπορεί να είναι άδικα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς.
ΓΑΠ: Έτσι σε θέλω αγορίνα μου! Όχι σαν κότα λυράτη… Άκου να σου πώ… Αν καθαρίσουμε την Τετάρτη, θα πεθάνει ο ψηλός…
Μπένι: Ας πεθάνει. Κοίτα λίγο και την ψηλή, μην πάθουμε καμιά πλάκα. Να το έχουμε στο χέρι το παιχνίδι.
ΓΑΠ: Αγορίνα, μην μου λες τι θα κάνω… Την κοιτάω την ψηλή… Εσύ όμως πρέπει να καθαρίσεις με τους μ@λ@κες όπως σου είπα… Και άσε την ψηλή. Την κρατάμε στην καβάντζα για αργότερα. Που ξέρεις…
Μπένι: Ωραία, εσύ ξέρεις… Τα λέμε πάλι…
ΓΑΠ: Τα λέμε.
ΠΗΓΗ: Αθλητικά sites

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου