Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Πιστέψτε ολοι οι τέως βουλευτές και ευρωβουλευτές σάς ζητούμε ΣΥΓΝΩΜΗ

2 σχόλια:

  1. και εγώ Ελένη, σαν κάθε Ελένη6 Ιουνίου 2011 στις 10:01 μ.μ.

    Με το δικό σας συγνώμη θα ταίσω την οικογένεια?
    Με το δικόσας συγνώμη θα πληρώσω το νοικη;
    Θα στείλω το νοίκη του φοιτητή γιού μου με τα κομματια της δικής συγνώμης για φαγητό του;
    Με το δικό σας συγνώμη πρέπει να αισθάνομαι περίφανη που είμαι κάποια της δικής σας γενιάς και με κάνατε να ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα?
    Και που είναι κύριοι η δικαιοσύνη σας;
    Τα δικά σας παιδιά ακόμα και αν ντρεπονται δεν θα αναγκαστούν να μείνουν στα παγκάκια ως τον φετινό χειμώνα..
    Έχω την ατυχία να έχω φιλότιμο. Αλλα ως τώρα δεν το δήλωνα μην μας βαλεται και σε αυτό φόρο...
    Ντρέπομαι που η χώρα της δημοκρατίας κατάντησε η χώρα της ντροπής.Και δεν δέχομαι την συγνώμη σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eλένη σαν κάθε Ελένη..6 Ιουνίου 2011 στις 10:11 μ.μ.

    Αυτό ίσως θα ήταν καλύτερο αντί της συγνώμης..

    Ποιος είσαι ρέ !

    Ποιος νόμιζες πως είσαι

    έχοντας μέσα σου φιλότιμο;

    Ποιός νόμιζες πως είσαι

    έχοντας βαθιά σου τον σεβασμό ρε;

    Ποιος νόμιζες πως είσαι

    όταν μάθαινες τα παιδιά σου

    αυτά που δεν θέλουν να τους κάνουν

    να μην τα πράτουν σε άλλους;

    Ποιός νόμιζες πως είσαι ρεεεεεεεε;

    Ποιός νόμιζες πως είσαι

    έχοντας πάντα στην ψυχή σου πρώτα από όλα την αξιοπρέπια ρε;

    Πως νόμιζες πως θα δεις προκοπή

    όταν με περηφάνια περίμενες την σειρά σου για να δεις τον ήλιο;

    Πίσω από την μαύρη την κουρτίνα του μόχθου;

    Σε κουκούλωσα ρεεεεεεεε!!!!!

    Σε τάπωσα!

    Χα χαχα!

    Ποιός είσαι τελικά ρέ;

    Αφού ποτέ σου ως τώρα δεν δέχτηκες

    να κάνεις χρήση το ρουσφέτι;

    Ποιος είσαι τελικά ρέ

    που αδιάφορος για μένα

    και για όσα μπορώ να σου χαρίσω

    με περιφρόνησες;

    Κατάλαβες τώρα ποιός είσαι ρέ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή