Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 2010


Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 2010

Η νέα επανάσταση των Ελλήνων αρχίζει από τη Κερατέα ….

Τόχω ξαναγράψει ....για μένα η αρχή της ''ειρηνικής επανάστασης ''που ο Μίκης Θεοδωράκης εκήρυξε το Δεκέμβριο  του 2010 ,αρχίζει από τη Κερατέα και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίσουμε!!!
Μετά από τις πιέσεις τις δικές μου  (σπίθα Κρητών Αττικής)  και του φίλου μου του Χρήστου  (σπίθα Μαρκοπούλου) τις εκκλήσεις των πολιτών της Κερατέας και άλλων φίλων , προς όλους αλλά ειδικότερα στον στενό κύκλο του Μίκη η Σπίθα πήρε ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ  για τη Κερατέα .
Θέση συμπαράστασης στα αδέλφια μας που παλεύουν στα μπλόκα με τις «δυνάμεις καταστολής» και μάλιστα ο Μίκης έκφρασε την επιθυμία του ΄΄ να μπορούσα νάμαι στα μπλόκα μαζί σας ΄΄  Είναι οι στιγμές που μιλεί η ψυχή σου και θωρείς δάκρυα να τρέχουν από τα μάθια σου…

 Σπίθες… αρσενικές  και θηλυκές,
Μετά το όργωμα του Μίκη σε όλη την Ελλάδα  αλλά και  την ομιλία του Μίκη στον Αντένα οι σπόροι που ολοι μαζί έχουμε φυτέψει έβγαλαν ανθούς και σε λίγο θα βγάλουν και καρπούς.

Τα τηλέφωνα έβγαλαν σπίθες, τυχαίο ? δε νομίζω!

Από όλη την Ελλάδα με πήραν να μου πούν … τον είδα το Μίκη , δίκιο είχες , και γώ μαζί σας πότε θα κάμετε συνάντηση να έρθουμε και μείς… θέμαι να κάμωμε και μείς μια σπίθα…

Η κίνηση Σπίθα έγινε κίνημα και κάθε μέρα  μεγαλώνει , και κάθε νύχτα δε κοιμάται μονό σκέφτεται   ήντα θα κάμει μόλις ξημερώσει .

Η Σπίθα μας ένωσε.. σαν τη μάνα.. , νοιώθω αδερφό μου το Σωτήρη από  το Αγρίνιο, τον Ηλία από τον Υμηττό το Χρήστο από το Μαρκόπουλο ,το Γρηγόρη από τη Κρήτη , το Θωμά από την Βόρια Σπίθα  τον Geo Bear (ετσά τονε κατέχω ),το Γιατρό το Πόντιο το Νικόλα απτο Χαλάνδρι και μάλιστα πριν τους δώ από κοντά, και τσι κοπελιές …σαν αδερφές μου, την  Παμφίλη την Ειρήνη τη Σμαράγδα την Αγγελική τη Μίκα τα παιδιά από την Ερέτρια από τα Μέγαρα τη Καλαμαριά τη Κύπρο και τόσους άλλους …   

Αδέρφια μου …πάμε όλοι μαζί , δίπλα δίπλα με φάρο το Μίκη  
Ραντεβού τη Κυριακή στη Κερατέα…..

«Δεν έχει η Σπίθα αφεντικά , και δε φοβάται χάρο
ταδέρφια μου ‘ναι οι μαχητές κ’έχουν το Μίκη φάρο»

Μίλτος...η Σπίθας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου